artonde december.

ja, nu är det bara sex dagar kvar till den " stora dagen". 
är den stor eller bara sjukt överskattad ? ja, jag längtar inte ett dugg iaf.
ikväll ska bli mys :) ska snart sticka. tihi

imorgon ska jag handla julklappar med min pappie :)
måste köpa födelsedagspresent till mamma också.. vad köper man i 40 års present?

jaja, nu har jag lov iaf. . äntligen slippa ångesten för att man inte går dit.. :/
men eftet lovet ska jag. nytt år och nya möjligheter, eller hur är det ?
så det ska firas imorgon med en utgång med min älskade partypingla kim!
på lördag jobbar jag 12-16. sen får vi se vad som händer efter det.
söndag fyller mamma, då blir det liten fest här hemma.
måndag är det jobb från 12-19.
tisdag blir det julfirande med pappa, farmor och com.
onsdag ja då är det självaste julafton hemma hos mamma med mormor, morfar och lillebror.
sen blir det jobb/utgång resten av året.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0