femtonde december.

hej!
jag är nöjd med min helg och dom  föregåande dagarna.
skönt att vara ifrån helsingborg också för en gång skull.. slippa LITE drama.
idag fick jag lite mer smak av julen, glögg, lussebullar, julmusik, härlig värme och pepparkakor.
och när jag kommer hem till mitt inte så juliga hem så fick jag iaf skummtomtar, och vem tackar nej?
är julen till för att man ska bli smällfet eller ? så mycket man kränger under en månadstid.
sen när julen är över ska man kränga upp allting som är över.  

nu myser jag iaf, lite små trött efter natten. men absolut värt tröttheten..
blivit BORTSKÄMD på alla sätt och vis, det kommer jag leva på länge.

annars ser veckan ganska vanlig ut.
mamma fyller 40 år på söndag :) stor flicka.

IDAG hämtades biljetterna nu, ja nu är allting klart. dock ett bra tag kvar tills dess.

NU ska jag kolla film, puss & godnatt gott folk.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0