fjortonde december.

3:e advent idag, men det känns inte som jul.
jag åt dock min första lussebulle idag,alltid något.

helgen har varit okej, den kändes långt pga min utgång i torsdags med paula.  (cardan, bakom  pl13 osv. )
men det blev en lyckad kväll i snön.
i fredags var det 18års fest hos jessica mc gee. lite nostalgi i rydebäck med några av dom gamla barndomsvännerna.
kände mig helt vilsen, shit rydebäck har verkligen förändrats på åtta år. vi drog oss in mot stan vid 12 tiden, mötte upp kim och övertalade henne till slut att följa med mig ut. vi hamnade dock på steakhouse.
men varför skulle något bli som väntat ? HALKADE ner för alla trappsteg på steak, trillade på två killar  som fångade mig och stukade min fot. DOM FICK LYFTA MIG UPP! och nej, det handlade inte om att jag var full utan att högklackat och haltrappa inte riktigt hör ihop. hah,det blev en tidig hemfärd för mig.
och igår träffade jag lilla johannes från malmö ;) han guidade mig och visade vad malmö gick för.
blev en liten sväng på lilla torg och tog några cider..
MALMÖ <3 haha.

nu sitter jag här i min ensamhet och är ändå rätt nöjd.. mmmys.

snart LOV gott folk, ja det ska bli skönt.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0