på tiden.

jag har inte skrivit på evigheter, så det kanske är på tiden.
men jag har ingenting att säga mer än att jag är trött, bakis, glad, ledsen, förvånad?, förvirrad osv..
alla känslor är så blandade. men jag vet en sak, och det är att jag vill ha dig. det är jag säker på nu!
sådär efter fem månader, haha ! tooooo bad att det går som det går.


nu ska jag mysa.
gå till skolan imorgon, och fortsätta njuta av livet.

tack för helgen, framförallt paula :) grattis min tös. och tack för en riktigt lyckad fest. / tivoli.
synd att jag tappade plånbok och ipod bara.
hade även en riktigt lyckad utgång med min mamma igår. ( paula och sara var också med)
bara vara, sen pl13 med hannes,hans bror & alla hans kompisar,  kom inte så mycket längre än så! trevligt sällskap & en trevlig kväll  :*

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0