sjuttonde december.

grattis jim på 18årsdagen :)

i natt la jag mig vid halv tre, jag och mamma städade och sorterade hela mitt rum, puuuh.
men nu kan vi äntligen börja inhandla möblerna. det kommer bli super fint tror jag :)
idag ska jag spendera dagen med mina två favoriter, kim & paula :)
vi ska ner på stan och LETA julklappar,  jag har ju bara inskaffat två stycken.
men på fredag ska jag och pappa ut och handla, då blir nog rätt mycket avklarat.

igår hade jag en super mysig dag hos min farmor.
äntligen lite julkänslor.. vi klädde julgranen, åt goda julkakor osv :)
mycket prat om farfar dock, men det kändes ändå skönt.
fick även den tomten som jag och farfar köpte när jag var fyra.. den ska få en fin plats på mitt rum.

nu måste jag gå.

tänker på dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0