tjugofemte december.

julafton var helt okej, fast slutet var perfekt för då fick min träffa dig :$ - underbar är du !
sitter här och väntar på dig. . mys mys mys ! tihi.

jag tror inte jag orkar gå ut idag. vill faktiskt försöka spara mig till nyår ! haha.
kan jag kan jag kan jag ? nej jag tror tyvärr inte det.
& guess what, jag har nästan håållt mitt nyårslöfte. pierca mig på 3 ställen, två är avklarade.
kanske klarar den andra i veckan & det kommer bli nice : )

nyår kommer förhoppningsvis bli lyckat.
först middag med tjejerna hos elsa :) sen efter det ska vi nog till bakom.
kan nog inte bli dåligt så länge jag är med er. fast jag hade velat träffa dig :$ lite svårt..
du blir lite väl långt borta.

imorgon blir det shopping (A) MELLANDAGSREA oh nooo !
haha.. men jag ska nog kolla lite här innan jag åker hem, sen blir det väla med danni.

kanske skriver mer sen, för nu ska jag kolla på SHREK 2! 


Kommentarer
Postat av: duvetvem!

stora lår på den bilden !

2009-01-14 @ 00:54:36
Postat av: filippa

jag har stor benstomme.

inget jag kan hjälpa. kul och hitta fel ? :)

2009-01-14 @ 13:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0