tjugoförsta december.

dagen har gått i ett!
fullt upp hela dagen, fixat och donat. lagat mat till 35 pers! men det blev bra & gott om man får säga det själv. haha ..
danni och paula kom hit också, mys.
efter alla gått kollade vi på mamma mia, så sjukt jälva klockrent !!!
vi konstaterade att det var vi om ca 35 år.  och detsu mer vi satte oss in i rollerna precis som man gjorde när man gick i trean. ( jag är hon, så är det du.. osv ) så passade mer och mer in på oss. helt sjukt!
hahah, det blev en rolig film stund med mina två bästa vänner ! bara kim som saknades.

nu ska jag krypa ner, jag jobbar från 12-19 imorgon !
jag saknar snyggingen där borta :$

puss & godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0