tjugonde december.

igår, min dag var fullspäckad !
kom tillbaka till stan vid halv 1, då jag gick och mötte pappa och mattias x2 på thai corner och käkade med dom.
sen sprang jag och pappa hela dagen på stan och jag fick faktiskt avklarat väldigt mycket.
nu är det bara pappa och mamma kvar. det känns skönt : )
är dessutom riktigt nöjd med mina julklappar, framför allt till calle.
tog taxi hem vid halv åtta tiden, så kom kim hit och umgicks med mig mamma och hennes pojkvän.
det blev en väldigt lyckad förfest, vilket det alltid blir när det bara är vi två.
utgången blev MINDRE lyckad.. men det var en bra kväll ändå.

imorse vaknade jag och kim av min klocka vid halv tio.
började jobba kl 12. sjukt mycket att göra, men riktigt härligt!
och min kväll har ENBART sett lugn ut. . krängt och myst framför tv:en i min ensamhet.
ikväll skulle alla toffla, vad är toffla paula?
kim, mamma, danni osv. . inget för oss. "HOST "!!!

Imorgon fyller mammie år ! wihoo..
på kvällen hoppas jag på mitt egna lilla besök.

puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0