tjugotredje december - GOD JUL!

så var det bra en dag kvar..
eller, ja det beror på vad jag ska ranka som julafton? idag har jag firat med pappa, malin, calle & farmor i höganäs.
alltid lika gott med farmors goda köttbullar, vilket är en av dom få sakerna jag äter på julbordet.
trist jag är va ?
fick massa fina julklappar..

* en jätte fin väska
* en tröja
* ett linne
* min parfym - FINALY !
* en ipod högtalare
* jätte fin ring, som dock var förstor..

och massa annat grejs.
är nöjd med vad jag gav också..
calle fick frank dandy kallingar, en plattång ( efter som han alltid SNOR min med sitt jälva vax på .. ) björn gustafssons samlings DVD. ( sjukt kul, kollade på den ikväll) vantar mm. dom andra fick lite smått och gott..
 
imorgon är det jul med mamma, mormor, morfar & calle :)
det ska bli mysigt.  fast jag tycker fort. julen är grymt överskattad.

taack för du kom..
när jag stängde dörren, var det som en annan dör öppnades till ett rum som bara fyllts på med mer och mer känslor och tårar som inte fått kommit ut. jag kunde inte sluta gråta. bara grät och grät som ett litet barn i mammas famn.
men det behövdes, för nu känns det bra. känns konstigt utan dig, men skönt ändå att vi kan ha den här relationen som vi har.  & tack för julklappen min älskade vän.

och i övermorgon tror jag att jag hoppar över festandet och beger mig till malmö :)
saknar dig där borta !


godnatt & godjul mina kära vänner.
den bästa julklappen man har varje år är att ni fortfarande finns vid min sida.
JAG ÄLSKAR ER !

Kommentarer
Postat av: kim kim kim

har äntligen hittat hit! hahaha, efter 1 år? god jul på dig med :D ÄLSKAR DIG <3

2009-01-09 @ 00:09:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0