11:e november.

idag är ingen bra dag.
jag har ont i hela kroppen och är allmänt deppig. ångrar vad jag skrev, men vill inte ta tillbaka det.
jag måste klara detta utan dig.  allting hade varit så mycket lättare om du sa " jag vill inte ha dig vid min sida, jag vill inte ha dig i mitt liv längre". men det säger du inte, istället är du tyst.
jag kan inte ljuga för mig själv längre, jag saknar dig - jag saknar dig varje dag som går.

idag har jag läst en hel bok, och nu ska jag skriva en recention.
sen ska jag gå till maria park.. tyvärr så måste jag dit !
hämta mina saker, och funderar även på att flytta hit mina möbel som jag fått i julklapp osv för att du ska fatta att det inte funkar såhär längre, fast det är inget jag kan ta idag när jag går direkt.. i'm not superwoman. haha !
igår var jag på väla med daniella och annika.. :) mina ögon ville köpa allt, det fick räcka. för mitt konto EKAR!

så fort pengarna trillar in igen ska jag till frissan !
ska bli lite ljusare, funderar även på löshår men väntar nog.

jag längtar efter jul, och nu kommer det gå snabbt.
kommer iofs jobba hela julen, från och med två veckor.
fredag lördag söndag.. sen när jag har lov, jobbar jag hela veckorna.
goa pengar som går direkt till min blivande älskling. i mars blir det vovve :)
om inte innan. tihi ! lycka lycka lycka.

nu ska jag ut och springa, sola sen får vi se hur det blir med MP.

jag älskar dig,dessvärre !

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0