12:e november.

hej hopp!
sitter här och fiffilurar med danniella här och väntar på att peddon ska gå och bli snabb, men det blir han nog inte..
bussen går mot väla 17.17.  på väla ska jag gå med peddon, spyan & miss aaaaas. visst låter det najs?
som ni märker är jag allmänt flummig idag. men visst är det härligt med glada människor.

joooobbigt att se dig idag.
men jag står upp på egna ben, jag klarar mig.

jag är överlycklig för att jag hittade 800:- på mitt konto och nu är jag glad.
meeeeen blev mindre glad när jag öppnade telefon räkningen som var på 1600:-
jag har fast pris på 599 i månaden. men det visade sig att natten som min mobil blev snodd innan jag hunnit spärra den så hade dom ringt till utlandet i 111 minuter :/ jälva idioter. faaaaaaan ta er säger jag !
inte nog med att ni snodde en kamera & min mobil. ni måste ringa för 1000:- på min mobil också.

men trots allt så är jag glad.
och njuter av att få umgås med min daniella. :)

pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0