efterlängtad fredag!

som vanligt...
igår kom mamma hem :D oh, så underbart att ha henne här igen.
fick massa fina saker av henne !

vet inte vad det är.. men alllting kommer nu.
låten jag FASAT för att den ska komma, kom.. HERO. kunde inte låta bli..
idag har saw 5 bio premiär och jag kan inte låta bli att tänka på dig.
igår fixade jag en tillfällig mobil, och hittade ett minneskort som jag satte i
telefonen som visade sig vara med alla  våra bilder och låtar på..
städade garderoben och hittade alla dina kläder som legat gömnda där.
vet inte om det är att jag LETAR efter saker som påminner om dig
omedvetet, eller om det bara dyker upp.
det har varit mycket tankar på dig dessa dagarna..
även fast jag inte vill ha " dig och mig " längre.
så vill jag ändå att där ska finnas ett "oss".  jag vill ha dig i mitt liv,
och tydligen som vän. men du och jag har aldrig bara varit vänner.
vi har varit tillsammans, och du var min BÄSTA vän som jag delade allt med.
jag gav hela mig själv till dig. och sen gå ner till bara vän..
inget förhållande, utan bara min vän.


idag är det fredag och det innebär feest :)
outfitten är klar inför kvällen.. graow !


ska snart till stan, hörs sen.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0