fest för hela slanten..

japps, ordagrant så blev denna helgen mina sista kronor.
det lilla jag skramlat ihop är nu slut.. festade hela helgen.
fredagen blev rätt lungt. först förfest hos bosse, sen steak like always.
men emil körde mig hem så jag kom hem vid 1, orkade typ inte.
sen igår jobbade jag, sååå jälva mycket att göra.
dessutom när vi bara var två som jobbade. sen snabbt hem och byta om för att
dra sig till danni's' 18 års fest. - trevligt :)
sen blev det stan en snabb runda, och hem tidigt igen för att idag ska jag passa barn.
 mamma var därimot inte så tidigt hemma, och hon var lagom rund under fötterna när hon kom, haha.
" jag lägger mitt armband här brevid ditt filippa " - hahah.

vaknade klockan två idag.
allmänt irriterad på att jag inte hittar min pinkod så jag kan starta min mobil som jag tappade i golvet.
pratat med emil några gånger idag. :) och nu ska jag göra ve mig för att kunna passa kid's.
jag som ville på bio. buhu :(

du gör mig väääldigt förvirrad.


puss & tack för en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0