godmorgon sådär klockan sju på morgonen..

usch, jobbigt att gå upp men jag saknar skolan. saknar mina klasskamrater..
men det är alltid mornarna som är kämpigast. någon drar i mig, och säger " stanna hemma, du kan ändå inte göra någon nytta där " och en annan i mig säger att jag vill gå dit för där mår jag bra. men att stanna hemma är alltid lättare, så jag flyr precis som alltid. men idag ska jag gå, och det vet jag om. jag vill gå dit och göra något som jag är bra på.

igår var det bio med kim paula stollen ..:) -saw 5.
den var bra, fast trean var nog bäst. ( undras varför )

ångest ångest ångest..
jag är så sur på mig själv, jag är så jälva besviken.
och nu kommer ångesten i fatt mig som fan. jag har gjort något farligt sedan i somras, sedan det tog slut.
ja, jag har druckit bort mina problem istället för att känna smärtan. jag har varit så jälva feg, och flytt.
druckit alkohol i stora mängder, varje helg sedan det tog slut. och ja visst, det har hjälpt.
men nu då? jag kan ju inte dricka på vardragarna. då har jag ju riktiga problem.
men hur kan jag vara så feg? jag har till och med druckit så mycket att jag tappat känslor och kontroll för både rätt och fel, och även respekten för andra människor. jag har gjort så mycket som inte är jag.
minnesluckorna är värst.. det är som tomma rum, där någon gått in och målat alla väggar svarta. och när man går in igenom dörren, så ser man inget mer än svart.
nu har jag börjat förlora saker jag bryr mig om, för att min egoism tog över.
och istället för att stå upp,må dåligt ett tag och KÄNNA smärta som faktiskt är männskligt så flydde jag.
nu har jag ångest.

nu ska jag till skolan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0