meeh tisdag..

usch, det är tråkigt att bo ensam. tack och lov att jag har kimsi här på kvällarna och gör mig sällskap.
jag ska nog inte flytta hemmifrån på många år. trött på att vara hemmafru nu.. haha !

gårdagen var bra :)
fick ett litet besök -  ändå trevligt eller vad man kan kalla det fb, men spendeerade så klart stora delar av dagen med min lilla blondie.
gick och handlade, lagade mat - köttbullar, sås och potatismos!
sen var vi ute och gick en låååååång runda. det var en skön dag på alla sätt och vis.

kim är förtillfället i skolan, och jag har städat. ska snart skura golvet också.. buhu :(
hoppas på lite besök ikväll, lite film, lite desperate osv.. ändå mys !
TVÅ dagar kvar tills mammie kommer, wiho - saknar henne så.

vet inte om det blir örebro längre efter som jag inte pratar med min pappa.
du talade om för mig GANSKA tydligt att du inte ville ha någonkontakt med mig igår.
framför allt efter du spärrat min mobil, UPPGETT dig som mammas MAN och givit ut hennes personnummer som du
absolut inte får använda dig av, och sagt att mobilen är borttappad VILKET den inte är!
och grädden på MOSET är att du TAR min lön och för över den till ditt konto. hur kan man vara så fruktansvärt hjärtlös?
pengar jag SLITIT för själv. . du har väldigt gott om pengar som jag aldrig ser skymten av, och ändå har du mage att ta min lön. idiot, och jag menar det denna gången "pappa". . jag vill inte vara en del av ditt liv längre. är man kapabel till att göra så har man inte mycket till känslor.. rent bullshit när du säger att du älskar mig.
hoppas du kan stå för vad du gjort när mamma kommer hem!

nu ska jag gå, men skriver kanske mer sen :)
tack alla underbara vänner för ni gör min tillvaro LJUS ! love you


puss (v)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0