akta dig paula !

haha, snackade nyss med Paula i telefon. Hon var på väg till någon ?!?
Hon var rädd för att bli våldtagen av någon gubbe hon hört om? Så när hon var inne i "SKOGEN" ( det är okej paula, du är liten till växten och tror att det är en skog) men det är ett litet område med träd och buskar (i hälsobacken).
Så skriker hon HÖGT och tydligt " JAG HAR HIV SÅ NI VILL INTE RÖRA MIG " samtidigt som hon hade mig i telefonen.
HAHA ! så jälva go är hon..

love you ♥ förlåt för innan.
ps. akta dig så du inte blir våldtagen..

Kommentarer
Postat av: paula

hahaha. kan ju inte riskera att någon våldtäcksman sa hoppa på mig.

<3<3

2009-04-04 @ 01:57:46
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0