april april.

Har någon blivit lurad idag?
Jag har iaf, av mamma imorse som väckte mig klockan sju och sa att vi fått råttor i hela huset. Självklart räckte inte mina hjärnceller så långt att jag förstod att det var ett skämt.

Har iaf haft en bra dag på jobb :)
Köpte vita låga converse samt ett på cheap monday i zip low ice wash - riktigt snygga.
Jag har inte tyckt om cheap monday innan för dom har varit så höga och dålig passform. Men nu har det kommit en låg variant med snygg passform. Priset är ju inte dåligt heller, 400:-
gå in på hem sidan här och checka läget. Är inte säker på om dom lagt ut mina byxor där ännu, men där är mycket annat snyggt.
Fick dessutom riktigt mycket timmar framöver. Har jobbat måndag, tisdag, onsdag & ska jobba fredag lördag denna veckan. Nästa vecka jobbar jag tis, ons, tors, fre, lör. Och sen varje lördag framöver. Det känns riktigt bra :) Jag behöver det.

Sitter och pratar med Paula i telefon, min älskling. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0