artonde april.

Det blir alltid en så mycket längre och roligare vecka när man går ut på torsdagar :)
Det började hemma hos richard i hans nya lägenhet, där var massa härligt folk. Vi drack lite vin, och drog oss ner mot pl.
Och där stannade vi resten av kvällen, förutom att vi spenderade en halvtimme utanför cardinal och hälsa på massa trevligt och INTE trevligt folk. Det blev en lyckad kväll, eller ja det blir alltid så när jag är med min SOULMATE!
( SOM dessutom gillar att dekorera pl's golv.......)

Ska vi shotta baby? Haha!
Igår blev det jobb från 14.00-18.30! Var inte helt fel att jag fick välja ut ett par nudie jeans, vi har blivit sponsarade. Skit gott, jag behövde verkligen bralls! Anna följde med hem här ett tag ( min boss ) jag mamma och Annna käkade lite SMAL och nyttig mat, PIZZA?! gott iaf. och drack vin. Jag var mer än seg och hamnade hemma hos paula vid 23. Dröjde inte långt innan vi skulle sticka ner i stan. Jag och Paula körde på nyktert, men det är faktiskt jobbigt för alla andra är så odrägliga. HAHA!
Det blev pl13, tivoli & Bakom! Men det var inte dirket något folk ute. På vägen hem hade vi en "liv vakt "

"paula bor uppe på vinden, hon har blivit utslängd av hennes mamma.. men hon har det riktigt mysigt där uppe. vi brukar tända ljus och sånt. 3 MOBILA bredband funkar utmärkt där uppe. Hon låser dörren med ett dagbokslås så det är säkert och bra. Hönsnät är väggar, men det räcker gott och väl. Hon sover i en byrålåda..
Hon känner sig påträngade att bo hos mig, lilla paula, paula på vinden."

paula säger " det är lite kallt ibland, men då släpper jag ut hönsen, jag är LCDtv och ALLLLT du borde se"
Med andra ord, du paja hela min trovärdiga history!

ikväll blir det dans?!
INGET ÄR BÄTTRE ÄN PAULA ! jag älskar dig "jasså" i love you my soulmate.

M-M-M!!!!


Kommentarer
Postat av: paula

aaaaaaaahahaha! att dekorera PL's bar ibland är väl aldrig fel? :) ska aldrig mer shotta, fyfan ....



hahaha vadå vår livvakt var ju chill. han trodde ju på det? idiotfan, men sen var han lite smart ändå och kom på att det verkligen inte kunde vara så.



hihihih I LOVE YOU 2, jasså? ingenting är bättre än my wife! ;)

2009-04-18 @ 21:00:20
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0