en underbart mysig kväll.

vi satte oss och käka god pasta nere på stranden.
Det blev jag paula, Maja samt Johanna som tittade förbi en sväng. Faskiskt bara vinet som saknades.
Riktigt skönt ute, ända tills vi reste oss upp. Fick gå barfota hem,  skoskav och rädd för våldtäcksmannen (Y) goodie.
Får börja göra som Paula, börja skrika ut massa saker.

Min dag spenderade jag först med Ebba, sen med mina kära vänner Richter och Sammy,  och sist med inte minst  med Markus, vi satte oss och glassa utanför fahlmans. Han fick köpt ett par byxor på mitt jobb ljusa chinos från cheap monday. Vi snackade om att sticka över till Tyskland någon dag, fylla bilen och ladda upp inför sommaren. Det hade ju inte varit fel?

Imorgon ska jag till skolan, sen ska jag passa barn. Skönt med lite extra pengar.
Sen ska jag försöka skicka ut inbjudningarna på kvällen : ) finaly.

Nu ska jag lägga mig och kolla en film, ska ut och jogga innan skolan :)

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0