fjortonde april.

Till dig "anonym" vad fan jag ska göra i costa?
Om du hade läst min blogg, några inlägg längre ner. Så står anledningen till varför jag ska till costa i år istället.
Mina närmsta vänner tar studenten i år, och jag umgås inte dirket med någon som är jämngammal med mig.
Jag åker hellre med mina bästa vänner, och lägger pengar på det. Än att åka med några jag inte känner.
Självklart har jag goa vänner som är i min egen ålder också, och jag kan säkert åka med någon av dom.
Men efter som PAULA, DANIELLA & KIM är mina närmsta vänner, och åker i år och det känns som att vi fyra aldrig kommer få ihop en resa tillsammans igen så följer jag med till costa brava.
Tänk att ni orkar lägga energi på sånt här? Ska ni inte gå på alla äldre som REDAN har tagit studenten som också ska med? Åk du på din resa och skit i mig. Vill du något mer, så kan du gärna komma med namn också.

Så, punkt slut.
Dax för lite glada rader. Helt underbart väder ute. Dock lite molningt.
Jag har ångest för att jag vaknade nyss, jag som hade så mycket att göra. Nu ska jag klä på mig och dra ner till stan.
Måste leta klänning, och egenligen boka sling.
Vi hörs senare.

P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0