lista:

Har du pojkvän/flickvän? Naj!
Är du kär?  finaly, nej!
Hur tidigt stiger du upp? jag lägger mig inte ens
Vem/vilka vet mest om dig? Min mamma, danni, paula, kim & även Olker får ta del av den frågan.
Vad ska du göra ikväll? unz unz unz, torsdag vad tror ni ?
När var du senast full? jag är aldrig nykter! Nej, men vad var det? paula? hjälp mig? full och full, men onykter i lördags.
Har du utländska föräldrar? neej!
Var har du ont? min axel :(
Är du bra på att måla? jag är bra på mitt eget lilla sätt .. haha!
Vem kramade du senast? mamma fick en inte så kärleksfull kram i morse.
Vem pussade du senast? hemlis.
Vem svor du åt senast? kuratorn.
Vad längtar du till? 5e/9e
Vad heter dina husdjur? carl-oscar ?
Har du körkort? nej.
Har du jobb? ja-a, i love it!
Favoritgodis? flumm godis och salt lakris.
Morgon- eller nattmänniska? nattuggla vill jag lova.
Sparare eller slösare? hahah, slösare.
Vad är den bästa komplimangen du kan få? att jag är lik paula, hon är så sjukt snygg!
Har du några homosexuella vänner? ja-a.
Bio eller promenad?  bio på vintern, promenad mot våren.
Är du kittlig? faktiskt inte.
Vad heter du i efternamn? Rosenberg.
Rädd för insekter? Det är ju ingen skräck jag har, men dom är ju inte dirket mysiga.
En låt som gör dig på bra humör? säger bara summer 08, så räcker det haha !
Anser du att du är stark? jag är starkare nu än vad jag varit förr.
Favoritmaträtt? kycklign, pommes och sås! NYTTIGT!
Favoritfärg: allt som är färgstark gillar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0