några rader innan sängen kallar.

Idag har jag inte gjort något vettigt alls egenligen.
Fast kvalitetstid med mamma och min kära bror är faktiskt inte dåligt alls. Vi åt först påskmat, sen tog vi en lång promenad ner till norra, och hela strand vägen. Helt underbart, tänk vad hela staden vaknar till liv.
Vi tog lite bilder också, men det dröjer nog ett tag tills jag kan lägga in dom på datorn, efter som jag är hos mamma igen.

JA, jag vet ett av mina nyårslöfte var att inte längta bort dagarna.
Men kan man låta bli? Jag längtar otroligt mycket till den 5e & 9e maj. Sen dröjer det inte långt innan Costa, Hultsfred och hela den vevan drar igång. Känner på mig att det kommer bli en riktigt go sommar, kanske den sista med mina kära töser. NEJ usch, vad hemsk tanke.

Nu ska jag skippa datorn, och lägga mig och kolla lite tv.
GODNATT ! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha vad fan ska du göra i costa? loooser

2009-04-13 @ 22:22:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0