phuu..

Nu är jag hemma efter en faktiskt rätt så lång dag.
Kände mig flitig på jobb, efter ha anorndat massa saker i butiken. :) Stack från jobb vid sex och tog bussen till mina kids.
Men dom somnade vid sju, så jag satt och glodde tv i några timmar. Nu sitter jag hemma igen, dock inte hos pappa som jag ville.

Idag är det 7 dagar kvaaaaaaaar! (eller ja, 8 - idag) tihi!
längtar jag elllooooor? Maten är fixad, gästlistan är fixad. Jaag kan ha missat er, förlåt! Snacka med mig isf, för det har inte varit meningen. Ljudet är fixat, nu är det bara alkoholen som ska inhandlas. Sen även fixa underbar musica, men det är det minsta problemet. unz unz unz unz unz unz unz ..

Imorgon måste jag ner på stan, fota ett legitimation foto, gå till swedbank och fixa leg.
Om en vecka får jag betala 400kr för det . Och det kan jag ha betydligt roligare för :)
På tal om pengar, LÖN idag! OH, härlig summa på kontot nu.

Jag har aldrig varit med om något så kletigt som allting igår.  OH herre !
Jag orkar faktiskt inte ens lägga energi på deet, kan ingenting annat än att skratta åt folk som gottar sig så i andras liv.

Snackade med thilda nyss, och ja som det ser ut nu så KOMMER hon till min födelsedag :D WIIIIE!
Det är nog det bästa som kan hända just nu.

Väldans vad långt inlägg, vem läser ens detta? haha!

SEEE YAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0