tjugoförsta april - försök gärna döda mig med en gräsklippare.

Idagens skulle jag egenligen varit född! Men jag ville gotta till det i mammas mage i några veckor till.
Jag älskar mitt födelsedatum :) 5/5 så det gjorde jag helt rätt i !
Äntiligen har jag fått ut alla inbjudningar.
Fixat jätte bra mat via en firma, lättare så. Lokalen spikad, nu är det är musica som är lite halv ordnat.
Jag och mamma ska ladda nu någon dag efter löning och inhandla drickan. Oh, jag ser fram emot det så.

Igår blev det mys på stan med min kära Paula, dumt att skriva vem annars frugan?
Vi satt och gotta oss i solen utanför petter's tillsammans med Markus, richard och com.
Sen träffade vi min inneboende, Petter ! ( mycket petter på en och samma gång) Han ska bo här nu några dagar? veckor? månader? ingen aning faktiskt. När vi kom hem satte vi oss på balkan med kalla öl och snacka skit.
Vid 00. började det bli lite för kallt så då fick vi dra oss in.

När jag vaknade idag TRODDE jag allvarligtalat att jag skulle bli MÖRDAD.
Dom jälvarna klipper gräset precis utanför mitt fönster. Jag menar, kan dom inte tänka lite längre på folk som tex. har pollenallergi? OCH gråbo som sitter i gräset.. och på dom som bor på första våningen som ligger helt oskyldigt och sover, men vaknar upp av ANÖD och igenbommade ögon.. VISST är det synd om mig? HHAHA
Danni höll på att dö av skratt när hon ringer mig och jag mummlar " jag håller på att bli mördad, dom vill mörda mig här utanför? " så säger hon " filipppa, vad snackar dom om ? sover du eller? " " NEEEEJ, gräsklipparnen är utanför den vill döda mig !" 

vem har sagt att jag är normal?
Nu ska jag ner till jobb :)
OCH JAG ÄR SUPERGLAD för anna ringde igår och sa att hon fått tag på min adidas tröja (y)
 ännu en gång ska vi boka om costa, nu blir det bolero och flyg!

seeee yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0