tolfte april.

FÖRLÅT för min kassa update!
Jag har gjort så mycket annat, och jag har inte riktigt vetat vart jag ska börja.

Costa är bokat, tro det eller ej så ska vi faktiskt BUSSA ner? Jag paula, Sarah & Kim.
I måndags hade jag en underbar tripp till malmö. Jag och paula stog på HIF tillsammans med Markus & com.
Efter matchen skulle vi möta upp Sanna i stan för att sätt oss och ta ett glas vin.
Tidigare på dagen hade vi snackat om Malmö, men vi la ner det och valde att gå på hemma premiären istället.
Kvart i nio får Paula ett sms, vi ändrade oss tvärt. Snabbt som bara den frågade jag Sanna om hon var sugen på Malmö, och självklart var hon det. Tåget gick klockan tio..
Jag och paula stack hem snabbt, tog bussen som gick kvart i, och var i stan i lagom tid. När vi hoppade av tåget mötte Johannes och hans kompis upp oss, vi gick till lilla torg och drack några cider på ett jätte mysigt ställe. Sen blev det etage, cardan släng dig i väggen! JAG ÄLSKAR MALMÖ!
Vi sov hos Johannes, och tog tåget hem vid sex tiden dagen efter. Snacka om spontanitet?

Annars har lovet bara rullat på, mycket jobb, fika och mys.
Känns helt underbart att man kan ligga och sola i trägården, har dessutom ätit grillat samt nypotatis. PREMIÄR och  ett underbart vårtecken.
NU blev detta ett väldigt långt och tråkigt inlägg.

puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0