021209

heeey you!
helt otroligt att det redan är onsdag. . .
har sovit hos pappa nu i 4 dagar, det är underbart. har saknar min säng, mitt rum, mitt bästa täcke och självklart min pappa! skulle egentligen varit på bio ikvll, men jag vat tvungen att plugga iställlet :(
imorgon blir det shoppa <3<3 har sparat min drix nu några helger, det var faktiskt en glad överraskning när jag räknade den igår. ska försöka bli klar med mina julklappar tidigt i år.

för övrigt, trött på det andra könet! kuunde inte dom bara varit lite normala? nix..
men iofs, deras hjärnkapasitet används inte, enbart den där nere som inte har annat än hålkänsla!
haha, knappt bitter?

nu ska jag kolla lite film.
kooom och mys!

pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0