041209

godkväll!
skööönt med fredag, ännu en vecka som börjar gå emot sitt slut.
malmö trippen blev lyckad, shoppade två par byxor, en kofta, en nyårs klänning, en paljett väst och ett armband. :) vi åkte även till lund. på kvällen blev det jobb, jag jobbade i garderoben, som fotograf och i disken. . haha, sjukt stressigt. Men det gick bra :)
idag har jag varit i skolan, sen luncha jag med pappa, elin & kim.. gick lite på stan samt väla för att fixa paulas present. min kära vän fyller nämligen 19 imorgon !

ikvälll är det DJ buttle på bakom , 7 DJs som ska spela på club oil. Kan nog bli bra.
Jag ska sitta i kassan samt fotografera lite.

Nu måste jag göra ve mig, ha en mysig kväll.
KISS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0