081209

godkväll readeers!
hoppas allt är bättre med er än vad det är med mig. ( knappt bitter ) haha..
sitter och pluggar på min svenska redovising till imorgon. . ska hålla en muntlig "föreläsning" JAG som hatar att prata inför helklass :( ska iaf snacka om vår lilla stockholmstripp + coldplay.

det där med smsförbud var ett duktigt löjligt avtal med mig själv, tror allvarligt jag skickat rekord mycket sms idag. bröt det redan i natt.. bra där!
sitter hemma och väntar på att pappa ska komma hem och laga mat till mig........ lär få vänta 2 timmar till eftersom han är i stockholm!
har jag berättat att vi ska vara med i skolans lucia tåg? haha :) vi är 5 stycken som ska sjunga min favorit jullåt "himlen i min famn"!


lucia tåget i nian, haha! palme, katta, richter, jag och julia :)

elin, katta, jag & felicia :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0