091209

heey you!
idag har det varit en händelserik dag tycker jag :)
mötet gick bra.. jobbigt, men de gick bra. frisör lektionen flöt på som vanligt. likeee it!
svenska redovisningen gick också bra. . körlektionen var lite bökig, men det var roligt.

sitter just nu och slipar det sista på bilderna från bakom i helgen, snart ska dom publiceras.
idag är även den dagen då vi kommit längst med planerna från nyår. IMORGON känns lovande..
då ska vi lyckas skicka ut inbjudan.. haha!

pratade lite med olker innan, det var ett bra tag sedan. han jobbar och sliter i lumpen/karlskrona. riktigt kul att det går bra för honom :) kom även på att detta blir första gången på 4 år vi inte umgås på nyår.
han den lilla lyxliraren befinner sig på brädan i sälen, inte alls avis ! oooh VILL också åka ..fast skidor dock. 

imorgon har jag ingen lektion, bara lucia övning :) 
nix, nuu ska jag fortsätta! 

                                                       bild från paulas fest i lördags :)
                                                 jag jakob fabbe anton paula och philip 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0