130912

hola amigos!
det har varit en väldigt bra helg tycker jag :)
i fredags blev det matlagning och soffan! RIKTIGT skönt att ta de lugnt för en gångs skull.. kollade på idol. Tyckte vinnarlåten var riktigt bra!
Lördagmorgonen började med en inte så givande handledarkurs på körskolan med pappa. Sen körde vi ut till farmor för att vi skulle julbaka lite. Men känner fortfarande inte riktigt att det är jul..
Sen stack jag hem om för att sen sticka till jobb. Jobbade rätt länge, sen gick jag snabbt till cardinal och träffade alla fulla människor.. bland annat Johanna!
Hahah, fick bland annat uppleva en händelserik taxitur.. vi var 8 pers i en vanlig person bil. Mitt i allt springer Johanna ut ur bilen när den kör och börjar springa iväg.
Idag har jag umgåts med min kära Elin &  min kära Kimsi, ni är bäst.

Nu ska jag försöka plugga lite.
kiss

jag har bestämt mig för att sluta här, det är inte meningen.
skriver mer sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0