141209

bortse från mitt lilla fel på datumet igår som jag inte orkar ändra. och idag är datumet nästa som mitt hemtelefon nummer.. btw, hemtelefon? varför existerar det ens? jag svarar ALDRIG i vår hemtelefon.. inte ens när det bara är jag hemma!

vilken trevlig början på mitt inlägg, GUESS WHAT???
nyååårsfesten är  nu publicerad på face! YESYESYES! oh jag längtar.
klänningen är inhandlad, skorna inhandlade. nu ska jag bara lesta ut skorna, och sy upp klänningen.
samt sola sola sola sola sola .. sen är jag redo för att välkomna det nya året.

Just nu sitter jag och lyssnar på mina nya favis band miike snow & white lies!
mmumms! :)
ska plugga matte nu ...........


skriver mer sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0