170912

goddagens!
har inte kunnat skriva på några dagar.. det nya modemet hemma hos pappa har bränts upp?!
idag har jag OTROLIG träningsverk.. pappa kör hårt med mig helt enkelt! han har blivit min privata tränare.
idag blev det lunch på harrys med mamma :) mys. sen fick jag stressa upp till körskolan.. skulle alltså köra i detta vädert, men det var riktigt roligt.
ikväll kommer PIDDER :) gottgott!
ska jobbba vid 11, sen kanske det blir en liten sväng ..
imorgon ska jag först ha julavslutning i skolan, handla julklappar med farmor, sen fixa mina naglar :) på lördag ska jag handla julklappar med pappa, och jobba!

JULLOVVVVVVVV ! :D sjuukt skönt

nu ska jag ut i kylan.....buhu
6 minus grader!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0