ett i-landsproblem, det var inte igår...

nix, mitt humör har inte blivit bättre. Möjligtvis när jag träffade min käraste vän Paula på stan, samt tog en fika med henne och Benjamin! Fick avklarat lite funderingar från helgen.. tackar. Haha.
IKVÄLL ska eventet ut om nyår, hooppas det blir bra och att det kan bli ett bra gäng som käkar osv.
Jag har övningskört idag, det gick faktiskt riktigt bra :) tycker det är riktigt roligt.

Dagens i-landsproblem: Ja, hur blev det nu med det...jag som skulle ha ett nytt varje dag.
Hrmm.. har inte varit så bitter helt enkelt. Men idag kom jag och paula på ett. Vi har ju alltid snackat om " Sommaren 05, sommaren 06.. bla bla.. " vad ska man säga nu? sommaren 10? sommaren  ett noll? sommaren 010? inte lätt :/ HAHA!

Jag har även insett att jag inte kommer klara av mina nyårslöfte.. har fortfarande tre piercingar att ta igen.
Tänkte läsa igenom målen jag har skrivit i bloggen och se hur mycket jag lyckats avklara.

Kan inte förstå att det gått ett år..FÖRSTÅR inte vart tiden tar vägen.
& Jag saknar Johannes!  men men..

Nu ska jag plugga vidare, och funderar på att ha ett löfte med mig själv denna veckan. SLUTA SKRIVA SMS!
får väl se hur bra det kan gå... jag är enormt beroende.
OH lilla Elin, jag tänker på dig :) hoppas allt har gått bra.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0