happy happy!

idag är jag på otroligt glatt humör! :)
skrattar inombords, men vet faktiskt inte riktigt åt vad.. borde ha ångest för att jag har matteprov imorgon som jag inte ens kan. men nee, idag är jag glad.

snart kommer Petter hem också :) ska bli riktigt roligt att träffa honom!
ännu en gång flyttar han in hos oss i några dagar.. wie!

denna veckan ser ut såhär:
tisdag: skolan,körskola,  klippa jocke.
onsdag: skola, leka med min soulmate.
torsdag: skola,körskola, jobba?
fredag: julavslutning, handla julklappar med farmor
lördag: handla julklappar med pappa, jobba
söndag: tura med jobbet :D - inte lugnt

Vilken veckaaaa! hoppas den kan fyllas på med lite spontana saker också :)
jag har panik, för jag önskar mig absolut ingenting i julklapp förutom resecheck så jag kan åka på en härlig resa..

förövrigt, vuxen poäng: jag har satt in min drix idag igen på mitt sparkonto som ska gå till resan.
jag är stolt att jag lyckas! 

jag är överlycklig att jag har dom bästa vännerna som finns! 
ni är bäst! hoppas ni vet det.


OJOJ ! 
längesedan ni fick så mycket positiv energi av mig här i bloggen på en och samma gång.. haha:)
kissss 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0