nyårslöfte 2009!

letade upp inlägget, vi kan ju se hur mycket jag klarat av.



~ [x]inte längta bort året / livet detta året. det var nog det enda jag gjorde förra året, det får jag ångra nu.
~ [x] bli blondare, behålla färgen hela sommaren & låta solen bleka det. sen färga det mörkt.
[  ] pierca mig på tre ställen till. ( får öka det efter som jag inte klarade av det förra med tre )
~ [x]TRÄNA !!!  ja, det står med varenda år. . och se hur bra det har gått?!
[  ] dricka mindre! wish me luck, för jag fyller ju inte 18 i år och vill inte gå ut ännu mer då.. ( det låter bra iaf)
[x]SPARA pengar !
[  ] mindre nattamat! - haha .. no more mc på stattena!
[x]ta tag i mitt övningskörande.
[/] stanna där jag står 1,2, 3,6 ( paula fattar, hahaha ) tar gamla.
[/]köpa ny mobil / ipod och faktiskt behålla det själv. är trött på att dela med mig till badgad och marocko och sånt där..
[  ] bli en bättre bloggare :)
[x]PLUGGA mer.. ta tag i mina studier. jag kan om jag vill.
[  ] vara snäll till min mamma.
[x] bli vän med min pappa.
[?]uppvakta mina vänner mer !
[  ]smsa mindre, kommer ha problem med min tumme inom kort annars..
[/]ta tag i det där med fotbollen!
[  ] åka sverige tripp och hälsa på min släckt och framförallt tilda :D
[  ]fixa ordning och framkalla alla mina fotografier, oh lord vad tar jag på mig? ( bara 17400 bilder)
[x]börja sjunga igen..


knappt höga krav på mig själv, smsa mindre och dricka mindre? hahahahah! jaja..
har några veckor på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0