åttonde februari.

hej hopp!
jag har inprincip sovit hela dagen, men har dock inte kommit hem ännu.
herre gud, det blir lite väl hårt igår. började med att jag tog tåget till ä-holm vid halv nio.
där var jag sanna och olivia på en liten förfest :) sen tog vi tåget tillbaka till hbg.
jag och olivia blev körda av suddic. awe söte. " han måste varit arab " sen började han gapflappa.
och när jag ringde " är det dagis flickan, då ska du ha en vodka antar jag".. BRAVO!
efter vår biltur i snön åkte vi upp till kim. och där stannade vi hela kvällen, tyvärr är det ganska svart.
men jag  vaknade upp med ett leende på läpparna så jag antar att jag hade kul.



jag och oliven igår :) gillar inte bilden, men ville ha något nytt.

tack alla för en trevlig kväll.
sanna och olivia, ni är undeerbara ! 
jag fick dessutom träffa min älskade paula.. <3




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0