elfte februari.

jag är stolt över mig själv faktikst, tränade i två timmar när jag vaknade.
ni som känner mig vet hur lat jag är, och nu tränar jag varje dag. wiho!
och anledningen till att jag tränar är absolut inte för att jag tycker jag är tjock.
jag har gått upp i vikt, ja det har jag.
men jag har ett hjärtfel, och träning är i storsätt det enda botemedlet.
( om jag inte vill göra en stor operation som är 60% chans att överleva. )
och om jag ska leva den livstilen jag gör, och klara av det och inte gå upp för mycket i vikt
behöver jag min träning för att hålla mig i form.
har fått lite kritik angående det här med min träning att jag skriver ut det så ofta, och
att det handlar om min vikt osv. men nu vet ni anledningen.  : )

lage och folke är sjuka, så jag kan inte passa dom ikväll :(
istället ska laga god mat & jag klippa petter.

jag har inte använt min plattång på 4 dagar, jag är faktiskt impad att jag låter lockarna visas.
väldans vad jag var självgod idag.

nu ska jag städa, sen gå och handla.



puss ♥


Kommentarer
Postat av: emelie

vad har du för hjärtproblem? :(

2009-02-11 @ 14:31:26
URL: http://ejlo.blogg.se/
Postat av: filippa

det är en elektrisk väg i hjärtat som är fel..

så mitt hjärta slår ojämna hjärtslag.

lite komplicerat att förklara.. men ibland så känner jag av det, och då gör det väldigt ont.

men det är hittills inget farligt.

2009-02-11 @ 17:30:51
Postat av: Yasse

Fin blogg!

2009-02-11 @ 21:26:23
URL: http://yasues.blogg.se/
Postat av: Anonym

aw, okej! tur det då ;D du är iaf duktig som orkar motionerna så mycket! :)

2009-02-11 @ 21:36:08
URL: http://ejlo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0