femte februari.

godmorgon!
jag sitter i skolan,och som vanligt finns det inget att göra.
projekt arbetet hela dagen,vilket innebär framför datorn. men varför klaga?

oh idag är det exakt tre månader kvar ! - längtar sååå.

ikväll blir deet utgång (D) det är precis vad jag är sugen på.
fredag ska jag umgås med celia och kim tror jag.
och på lördag ska jag jobba,sen inte så mycket planerat.
 
nästa vecka åker jag pappa calle och malin bort,jag vet dock inte vart, för det ska så klart vara en hemlighet.


jag och min älskade paula.

Kommentarer
Postat av: Sanna

så söt bild på er! :D

2009-02-05 @ 20:49:58
Postat av: filippa

taaack snäckan!

2009-02-06 @ 17:58:32
Postat av: paula

<3 "har inte vi träffats än?" hahaha i love you!

2009-02-07 @ 17:26:32
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0