finaly en update!

jag har varit riiiiktigt dålig på att skriva.
så nu kommer alllting på samma gång !

torsdagen:
började här med lite folk.
sanna olivia celia paula christopher jompa som fyllde 20 fille och richter.
vi drog ner till stan vid halv tolv, stämplade in på bakom och gick vidare.
gick inom utposten där mamma och lina va. efter det blev det PL13 där jag
träffade en inte så nykter KIM haha, och hans kompisar. vi stanna inte där så jäätte
länge innan vi drog tillbaka till bakom. sen hade vi bara sjukt kul, och träffa
en massa folk. lite jobbigt dock, haha ! ( paula fattar)
efterfesten blev hemma hos rille :)
och självklart fick jag mig en dans med simone ! videon är såå klockren..
den kommer inom kort !
jag sanna paula & celia kom hem här vid halv sex.

fredagen:
klockan ringde klockan halv nio, jag fick iaf några timmar sömn.
huvudet bankade på rätt så bra, och jag var nog inte helt nykter när jag
gick ner till jobb.
jag jobbade dock bara några timmar, innan jag satte mig i bilen mot
stockholm tillsammans med min pappa, hans flickvän & min bror.
vi  var framme ca halv nio. på hotell anglais på stureplan.
fult ös på hotellet, jag och jag blev riktigt fest sugen.. men det blev inget med det.
vi gick ut och åt, och hade en mysig kväll.
men var dock sjuukt fest sugen när jag fick lite fyllesamtal på natten.

lördagen:
upp tidigt..
jag och min bror som delade rum, hade väldigt svårt att komma upp..
vi åt underbar hotell frulle, sen begav vi oss ut på upptäcksfärd i sthlm hela dagen.
åt god mat och shoppade.
sen på kvällen blev det alla hjärtans dag middag på hotellet.
och jag har nog aldrig ätit så lyxig mat som denna helgen, helt sjukt.

söndagen:
blev ännu en shopping dag..
jag hittade dock inte så mycket. men jag är ändå nöjd med mina köp.
vi satte oss i bilen mot helsingborg vid 4 tiden, och var hemma vid 8.
paula och linda kom hit, blev mest mys.

måndagen:
jobba hela dagen, 10-18.30!
var en del att göra men inte så jätte mycket.
olivia och sanna kom hem till mig, vi hämtade upp paula.
gick ner mot stan, yrade mest runder, från utposten, till mc donalds, till crom & slutade på viva.
blev väl inte riktigt som väntat men ändå mysigt att umgås med folk man tycker om :)

idag:
min enda lediga dag denna veckan!
och då var det ju inte helt fel med detta underbara vädret.
så klart blev det en runda på stan tillsammans med kim, paula & olivia.
fikade nere i norra hamnen, och på eh på kullagatan. och nu precis kom jag hem!

har shoppat lite faktiskt :
- det nya odd molly linnet, ägg vitt med lila blomma på. - köpte i stockholm.
- en t-shirt från zara.
- tränignsbyxor från H&M
- ett skit snyggt miss sixty linne,  köpte idag.
- solbrillor!
- örhänge

Nu ska jag försöka planera min kväll !
skriver väl mer senare.
bilder kommer från helgen också.

puss ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du använder dig av särskrivning. Illa tjejen!

2009-02-19 @ 02:34:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0