första februari.

det blev en väldigt anorlunda söndag.
jag sov vääääldigt länge, tills danni kom hit och väckte mig.
jag gjorde ve mig för att gå ut och gå med mammi, men det blev en långrunda.( kom nyss hem)
vi gick en mysig promenad ner till norra hamnen, tog varsinn caffe. sen gick vi och käka god mat, efter det gick vi till ett av dom värsta ställena jag någonsin varit på.
när jag konfrimerade mig var det värsta jag visste att gå på gudtjänsterna, jag hade inte ens fullt i min bok på min konfrimation. idag utsatte jag mig för det frivilligt.. eller ja, egenliigen ofrivilligt.
mamma hade hört om en kör där någon av hennes vänninor sjöng, och hon ville så gärna höra på det..
men dom hade glömt att berätta att det var någon kristen säkt. PRECIS innan vi går in berättar jag för mamma att jag vill gå ur svenska kyrkan för att jag inte har någon tro. när vi kommer in i kyrkan är det helt normalt, enda tills prästen och gospel kören kommer. ni som har sett filmen solstorm, tänk er den så vet ni vad jag har varit utsatt för ikväll. folk var helt tokiga och skreeek praste the lord, haaaalelujaaa osv!

efter det tyckte jag mamma var skylldig mig en bio!
så jag lina och mamma såg i taket lyser stjärnor. ooh, precis lika bra som boken!
bara synd att folk inte kunde hålla käften som satt i sallongen.. men jag antar att det är så folk tycker om mig och kim när vi är på bio.

så ringde min älskade lilla paula. oh vad jag saknar dig!
hon fick sig en update om den föregående veckan. kom hem nu, på torsdag är det fest.

nu ska jag äta knäckebröd med ost, mummms.
intressant va? haha !

godnatt, pusss

Kommentarer
Postat av: thilda

var filmen riktit bra ? :) älskar boken!

2009-02-02 @ 22:14:25
URL: http://thildaaaa.blogg.se/
Postat av: paula

HAHAHA jaaaaaaaaaaa vi ska ut på torsdag :D

rickard 85a ville gå ut med mig haha

2009-02-02 @ 23:27:53
URL: http://paulanicolef.blogspot.com
Postat av: Sanna

ska ni festa på torsdag busungar? :P /sanna&olivia

2009-02-03 @ 10:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0