mår som jag förtjänar ! (Y)

OH herre vad hårt det blev igår !
hade en riktigt lyckad torsdag, jobbade först till halv sju.
sen tog jag bussen till väla där jag mötte upp sannisen! fick äntligen köpt mina byxor & en söt liten  bh.
vi stack hem till mig och fixade till oss, mötte upp paula linda och kim och begav oss mot förfesten hos
thynell.. jag tror det var han som bodde där iaf?!
där var massa trevligt folk och det blev en väldigt lyckad förfest.
resten av kvällen spenderades på cardinal : ) jag hade kul, men sanna hade nog mindre kul.
hon fick vara barnvakt..
synd att jag mådde lite halvkasst bara !

idag  har jag åkt på en riktigt förkylning, och min näsa blöder hela tiden.
så det blev inget jobb för min del idag..
har bara myst med mamma, vi kollade på någon film.

och nu ska jag sova, för jag ska till jobb imorgon!
jag lovar att alla bilder kommer snart, längtar efter att lägga in dom !

puss & godnatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0