min dag.

jogging rundan blev låång ! men det var riktigt skönt, hann dock aldrig simma :/
sen bar det av mot jobb.. jobbade till halv sju ! har koommmit så fina saker som jag packade upp idag;  http://www.tretton.se , tror sidan uppdaterars imorgon med lite av dom nya sakerna - lovely !
fick fint besök av bla o. som skulle lämna ett par byxor som gick sönder, så han fick ett par nya.
det fick mig att tänka på cold play i augusti, hoppas du är ledig..
sen kom min lilla kim in, fick iaf en liten pratstund med henne !

efter jobb stack jag och celia till viva och fikade.
träffade anton & rille, sen kom kim :) dom spelade något kortspel som jag inte fattade ett skit på..
så jag fick bli åskodare istället.

och nu kom jag hem för ett tag sedan.
jag och celia gick inom christopher, där richter & jompa också befann sig.
men dom nörda sig med pes, och vi tröttna! haha

nu ska jag titta på 2½ meeeeen !

godnatt ♥

take it easy my dear, i will stay here !


Kommentarer
Postat av: paula

filippa filippa . .

1. COLDPLAY och inte COLD PLAY

2. och tur att du inte släpade med mig till edefell, verkar som ni har supit er redlösa ;D hihi

2009-02-11 @ 01:18:14
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0