nostalgi.

i något tidigare inlägg har jag berättat att jag är väldigt nostalgisk.
och jag sitter förtillfället och lyssnar på min ipod, och senast jag var hos min pappa gav han mig en cd som jag la in på ipoden. jag lyssnade dock aldrig igenom den, vilket jag gjorde nu.
där hittade jag bland annat "he ain't heavy, he's my brother". och så klart så kopplar jag det till något.
faktiskt bland dom mest romantiska minnena jag har !

jag träffade en kille, för ett väldigt bra tag sedan.
så skulle vi åka hem, men när vi väl är framme på maria park ångrar jag mig och vill tillbaka till stan.
jag gick fram till busschafören och frågade om vi fick åka med när han vände. ( bussen till m.p kör alltid och vänder, har fem minuters paus sen tillbaka till stan) det ÖS regnade ute. och tillslut var det bara vi tre på bussen, jag & denna killen + bussmannen. han stannade bussen, släckte ner alla lampor, förutom två så det blev sånn mys belysning, sen satte han igång låten "he ain't heavy, he's my brother" på hög volym ! det kändes som det var på film..
helt overkligt. kanske lite svårt att föreställa sig, eller se det mysiga i det hela. men det var väldigt romantiskt att sitta där längst bak i bussen, i famnen på någon man tycker om i denna inte så vanliga " miljön " på dom gröna stadsbussarna.
så åkte vi igeonom hela maria park, klockan tre på natten tills det kom någon som skulle på bussen igen.

nu har jag delat med mig det, visst var det intressant?

god natt ppl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0