sjätte februari.

idag har jag gjort allt och inget.
vaknade upp efter en mysig natt. stack ner till stan, gjorde alla mina äärenden. köpte en jätte snygg, enkel t-shirt på jobb, och ett svart långt halsband. blir perfa till både min nya svarta kavaj och jeans jackan!
sen begav jag och danni oss mot ett väldigt konstigt solbesök ! haha. mysigt med lite när kontat, eller hur babe ?

ikväll blir det mys med danni. kim är sjuker :(
vi ska ev. titta förbi jonas som har födelsedagsfest.

en sista chans, på söndag skickar jag in listan angående hultsfred.
så alla som ska med hör av er till mig och ger era personuppgifter, adress osv.


ha en härlig fredags kväll !

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0