tjugoåttonde februari.

månaden börjar gå mot sitt slut och det har varit en fullspäckad och händelserik månad.
idag har jag jobbat, oh herre vad där var att göra.

i torsdags blev det en väldigt SPONTAN utgång..
jag och paula gjorde ve oss och stack till rille där holenstein befann sig.
vi snackade mest en massa gojja, innan vi beslöt oss för att sticka ner till pl13.
det blev pl13, zoo bar & cardinal faktiskt ! som vanligt när jag och paula går ut, blev det en super kväll.

igår blev det en härlig fika med lilla danni. skönt att snacka av sig litta !
sen fick jag följa med henne och kim och kolla på deras balklänningar .. oh så fina.
som jag kommer böla, det är sjukt att mina älskade vänner tar studenten.
vart tar tiden vägen?
fick även shoppat en del .. :                      nya escada parfymen - uunderbar!
                                                                       löshår.. vet egenligen inte varför, men det var billigt !
                                                                     
På kvällen firade vi celia hemma hos henne.
efter det blev det tivan, pl & bakom!  förutom att killar är idioter, så hade jag en bra kväll.

nu ska jag göra ve mig, jag olivia sanna & jenny ska gå och handla mat som ska tillagas här sen.

puss på er ♥

Kommentarer
Postat av: julia

var köpte du ditt löshår och vad kostade de? :) Fortsätt blogga, du är jätte duktig..

2009-03-03 @ 19:50:22
Postat av: filippa

svar till julia:

köpte det på en butik i stan kommer inte riktigt ihåg vad den hette men jag kan kolla upp det om du vill :)

det är riktigt hår och det kostade 420:-

jag köpte med klämmomr, som redan var påsydda så jag tycker det är ett super pris :)

taack så mycket!

2009-03-04 @ 00:38:04
URL: http://filipparosenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0