tjugofjärde februari.

ooooh, så underbart väder.
är våren på väg? ja det känns faktiskt nästan så.

jag vaknade upp vid tio, klädde på mig och gick ut en lång powerwalk runda..
i pålsjö skog, ner mot stranden och hem. heelt underbart!

Igår hade jag och paula ett smakprov på vår dejt imorogn, fast igår var det bara budjet dejt.
imorgon blir det lite mer avancerat, haha eller ?
men det är fan ett rån att ta 15:- för vatten.. tycker jag iaf !

min vecka ser ut såhär :

- tisdag: jobba/träna
- onsdag: skola/ dejt med paula (y) hahah
- torsdag: skola, jobba, passa barn. INGEN UTGÅNG, eller?
-fredag: skola, jobba eller träffa nella över en fika, fira celia på kvällen / utgång.
-lördag: jobba / utgång

visst bryr ni er ? haha !
ha en trevlig dag i det härliga vädert, nu ska jag gå ner till jobb.

p&k ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0