tjugosjätte februari.

igår var en riktigt knepig dag!
jag och paula gick på stan i fleeera timmar, paula shoppade loss!
vi tog en mysig fika på EH knutpunkten och hälsade på sofie som jobbade. :)
efter det drog jag danni och paula till tretorn och solade, shiit så skabbigt där var.. . och ja, jag och paula som delar allt, varför inte lika gärna dela solarie då också? haha!

på kvällen blev det mys.
MEN en idiot hoppade upp på min balkong, han är frisk (Y)!  oh fy fan du skrämmer mig, du borde spärras in.

nu har jag precis lagat mig en god brunch, mindre nyttig kanske?
ägg röra, baacon & ny pressad apelsin juice. det smakade faktisk riktigt bra ! :)

jag ska snart bege mig till jobbet. 14.30-18.30
det kom massa snygga varor igår, och jag antar att jag kommer bli galen när jag ser allt.
tycker absolut ni ska ta en sväng inom TRETTON, det är värt det.
annars kommer hemsidan uppdateras idag eller imorgon www.tretton.se
med bilderna på sanna som är nya tretton modellen. tihi

ha en underbar dag.
 
P&K ♥


Kommentarer
Postat av: paula

fyfan vad många idioter det finns. vi är omringade av idioter filippa? ahaha

ska vi bli tillsammans istället? jävlar vad bra vi hade haft :)

2009-02-26 @ 14:40:51
URL: http://paulanicolef.blogspot.com
Postat av: Anonym

mm, tretorn är inte megafräscht, utan bara svettigt som fan! men det tar ;)

2009-02-26 @ 15:12:42
URL: http://thildaaaa.blogg.se/
Postat av: fansan

varför är inte nina modell längre?

2009-02-26 @ 21:24:40
URL: http://fanzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0