tjugotredje februari.

jag hann aldrig skriva i lördags och igår.
var bara inne en vända och la ut bilder från lördagen som faktiskt blev väldigt lyckad och spontan.
började med att jag gick hem till olof där marcus och hans vänner var. paula kom efter ett tag :)
vi tog taxi ner till stan vid halv tolv tiden, jag gick in på bakom och paula till pl13.
spenderade stora delar av kvällen med mina kära ängelholmare, och även danni. och guess what? jag körde nyktert.
efter några timmar kom paula tillbaka DYNGRAK!  sjukt. haha.
stannade där till halv fyra, för paula vägrade gå. hon roade sig med iskrig bakom baren!
giftemål, några hårda vurpor, kebab king & rester, sjukt många skratt blev det efter det tillsammans med mattihas, rasmus & paula. det är faktiskt rätt roande att vara nykter i ett sådant sällskap, framförallt när dom var ganska runda under fötterna.

igår blev det "film" eller något i den stilen hemma hos rille :)
vi gav det ett försök iaf, var mest paula som var insatt i filmen även fast hon sett den ett antal gånger innan.
kom hem vid halv fyra. och som vanligt vid den tiden fick jag malmö samtal, alltid lika kul !
vi snackade i någon timme, sen somna jag gott.

nu ska jag ut och springa, sola hade jag tänkt.
sen måste jag ner på stan och fixa med min praktikplats,hur nu det kommer gå.
 
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0