tolfte februari.

har inte hunnit skriva idag & det är knappt så jag hinner nu heller..

min dag har sett ut såhär
* träna
* jobba
* hem och göra ve mig
& nu sitter jag och väntar på folket som kommer hit. ikväll blir det en runda på stan, vet dock inte vart, hur och när osv.
ska spendera min kväll med sanna olivia paula celia + killar !

ska jobba några timmar imorgon innan jag åker.
sen bär det uppåt framåt 2 tiden, har ingen aning vart dock..det ska bli super mysigt !
och dessutom slippa alla (v) -dag här hemma.. blö, överskattad dag.

för tillfället sitter jag och dreglar, så skrev jag till paula
" oh jag dööööööööör, sitter och dreglar "
och paula direkt " kollar du på * bilder.. " 
OCH PAULA du håller käften för du vet vilka som läser min blogg! :b
så nämn ffs inga namn.. hahah ! vill gärna leva några år till..
omg sååå snygg! hahah.. fan sjukt !

nu ska jag korka upp, ha en trevlig lill-lördag gott folk! ♥


Kommentarer
Postat av: paula

Jaha, det var om detta inlägg du snackade om :D Nu fattar jag! Hahahaha men ja, jag känner dig in- och utantill :)

2009-02-17 @ 00:24:25
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0