tredje februari.

FÖRLÅT för min dåliga update, har bara inte orkat datorn.
har egenligen inget kul att berätta heller..
eller jo, PAULA kommer idag  hon ringde mig nyss. (Y) har inte träffat verken henne eeller kim på jätte länge.

oh jag älskar såånt här !
det är ändå väldigt kul att ni bryr er så mycket, det är bara ett större bevis på hur lite liv ni har !
jag loog inombords. och därför kommer jag vara ännu mer noga med detaljer i bloggen i fortsättningen.

och ni som har fått om bakfoten att jag träffar två killar är helt ute och snurrar, men ofc kan man inte ha vänner i denna staden. oh, vad alla älskar att smaska i sig fakta om andras liv.


( micha detta är inte till dig så ta inte åt dig)

nu ska jag göra ve mig!

p&k

Kommentarer
Postat av: paula

Vad har jag missat? :S Ring mig när du kommit hem från skolan darling

2009-02-04 @ 11:05:15
URL: http://paulanicolef.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:



Trackback
RSS 2.0